کد خبر: ۷۳۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۳۱۳
مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: من از علی کریمی ناراحت نیستم چون مربیگری سلیقه‌ای است اما حداقل باشگاه حق و حقوق ما را بدهد.
واکنش یک استقلالی به خط خوردن از تیم نفت توسط علی کریمیبه گزارش خبرداغ ، هاشم بیک‌زاده در خصوص اینکه ظاهرا در لیست علی کریمی برای نفت تهران قرار ندارد، گفت: من مشکلی از این بابت ندارم و از علی کریمی هم ناراحت نیستم اما فقط یک نفر تکلیف ما را روشن کند چون تیم‌ها همه بسته شده‌اند و ما سرگردان و بلاتکلیف شدیم.

 

وی افزود: جواب خانواده ما را چه کسی می‌دهد. ای کاش زودتر اطلاع می‌دادند تا تکلیف نقل وانتقالات روشن نمی‌شد و ما می‌توانستیم به تیم دیگری برویم. من از فدراسیون فوتبال می‌خواهم فکری به حال این مسئله کند یا تبصره‌ای برای بازیکنان نفت بگذارد چون وقتی یک مربی بعد از 5 هفته می‌آید و بازیکن را نمی‌خواهد آن بازیکن باید چه کاری انجام دهد؟به نظرم فدراسیون به این اتفاقات ورود کند.

 

مدافع نفت تهران تاکید کرد: مربیگری سلیقه‌ای است و همانطور که یک روز حمید درخشان ما را خواست علی کریمی آمده و اعلام کرده به ما نیاز ندارد ولی حداقل حق و حقوق ما را بدهند تا همه جوره ضرر نکنیم. متاسفانه با این شرایط باید بیرون بنشینیم و تا نیم‌فصل صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد که این موضوع ناراحت کننده است.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: