کد خبر: ۷۳۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
تعداد بازدید: ۲۴۰
سرمربی الاهلی قبل از دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس از شاگردانش خواست که اشتباهات دیدار رفت را تکرار نکنند.
درخواست سرمربی الاهلی از شاگردانش قبل از دیدار با پرسپولیس/قول
در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس باید سه‌شنبه در امارات به مصاف الاهلی برود. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که جدال رفت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به‌ گزارش خبرداغ  و ‌به نقل از الجزیره، سرگئی ربروف، سرمربی  الاهلی در تمرین اخیر تیمش خطاب به بازیکنان، گفت‌: نباید در دیدار برگشت اشتباهات بازی رفت را تکرار کنیم. اگر می‌خواهیم به دور بعد راه پیدا کنیم و هواداران خود را خوشحال کنیم باید با نهایت تمرکز بازی کنیم و مثلا دیدار رفت نباشیم.

قول "السومه" به هواداران الاهلی عربستان

همچنین ستاره خط حمله الاهلی عربستان قبل از دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس به هواداران تیمش یک قول داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الریاض، عمر السومه امید نخست الاهلی عربستان برای گلزنی برابر تیم فوتبال پرسپولیس است. این مهاجم سوری که تبحر خاصی در گل زدن به تیم‌های ایرانی دارد، قبل از بازی یک قول به هواداران تیمش داد.

او گفت‌: به هواداران قول می‌دهم که نهایت تلاش خود را برای پیروزی برابر نماینده ایران و صعود به دور بعد به کار می‌گیریم. کادر فنی به خوبی تیم را آماده این دیدار حساس کرده‌اند. بازی سختی پیش رو داریم اما آماده هستیم.

این بازیکن سوریه‌ای ادامه‌ داد: بعد از چند روز تعطیل شدن تمرین در حال‌ حاضر شرایط بازیکنان خوب است و به خوبی تمرین کرده‌ایم. من و دیگر هم تیمی‌هایم برای دیدار حساس برگشت آماده هستیم.

السومه در دیدار رفت برابر تیم فوتبال پرسپولیس توانست گل نخست بازی را به ثمر رساند. این دیدار در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: