کد خبر: ۷۳۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۱۹۱
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: راننده متواری متخلفی که بامداد امروز با زیرگرفتن اعضای یک خانواده منجر به کشته شدن ۸ نفر از آنها شده بود، با تلاش بی‌وقفه ماموران انتظامی دستگیر شد.
راننده متواری عامل مرگ اعضای خانواده ایرانشهری در حادثه رانندگی دستگیر شد
به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم،ساعت 3 بامداد امروز در کیلومتر 9 محور ایرانشهر- "بمپور" در بزرگراه "شهید فتح مرادی" سرعت بالا و حرکت خلاف مسیر یک خودرو پژو 405 8 کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

راننده متخلف این خودروی پژو  این 9 نفر را در شرایطی که در حال پیاده شدن از اتوبوس بودند زیرگرفت که موجب شده 7 نفر از آنها در دم جان خود را از دست دهند و 2 نفر نیز به شدت مجروح شدند که یک نفر از آنها پس از انتقال به بیمارستان جان‌ باخت و خودروی متخلف عامل این حادثه بلافاصله از محل متواری شد.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: راننده متواری متخلفی که بامداد امروز با زیرگرفتن اعضای یک خانواده منجر به کشته شدن 8 نفر از آنها شده بود، با تلاش بی‌وقفه ماموران انتظامی دستگیر شد.

 سرهنگ یدالله ستوده خاطرنشان کرد: علت اصلی وقوع این حادثه عدم توجه راننده خودروی حامل مواد سوختی قاچاق به جلو هنگام حرکت در خلاف جهت و سرعت بالای این خودرو بوده که خوشبختانه راننده پیش از ظهر امروز دستگیر شد و خودروی وی توقیف شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: