کد خبر: ۷۳۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴
تعداد بازدید: ۳۶۲
مدیر شعب استان خراسان جنوبی:
حسین خزاعی مدیر شعب استان خراسان جنوبی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه بازاريابي و جذب منابع اظهارداشت: با توجه به موقعيت جغرافيايي و عدم وجود صنعت خاص در استان خراسان جنوبي، تمرکز اين مديريت بر اقشار کارمند و کشاورز استان قرار گرفته است. در بخش کشاورزي، محصولاتي نظير زرشك، عناب و زعفران عمده بازار نقدينگي استان را در اختيار دارند كه بازار آن در نيمه دوم سال رونق مي گيرد.
تمرکز شعب استان بر ارائه خدمات شایسته به کشاورزان استبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، خزاعی در رابطه با جذب حساب و سپرده گذاری کارمندان نيز بيان داشت: اين مديريت در ايام مختلف با توجه به مناسبت هاي موجود اقدام به ارايه طرحهاي تشويقي و در قالب سياست اعتباري به سازمانهاي مختلف نموده است. با توجه به فصلي بودن اکثر کار ها در استان، ميزان نقدينگي و بالتبع رشد منابع در ۶ ماهه آخر سال بيشتر مي باشد.
خزاعی با اشاره به تقسیم وظایف بازاریابي ميان پرسنل ستاد و شعب استان گفت: با تلاشهاي گروه بازاريابي استان و با برگزاري جلسات متعدد با ادارات، سازمانها، نهادها، خيرين و مشتريان ويژه، عملکرد استان از ابتداي سال جاري روندي متفاوت با سالهاي گذشته داشته و اميد است با ادامه اين عملکرد، در ماه هاي آتي شاهد افزايش منابع و همچنين افزايش سهم بانک از منابع قرض الحسنه استان باشيم.
وی درباره برنامه های تدوین و اجرا شده برای پيگيري و وصول مطالبات شعب استان گفت: با توجه به مشکلات موجود در زمينه وصول مطالبات در استان خراسان جنوبي، اعم از مسائل اقتصادي و بازارهاي فصلي که خود باعث کاهش درآمد مردم مي شود، اين مديريت با بهره گيري از تمام ابزارها و ظرفيت موجود نسبت به وصول مطالبات اقدام مي نمايد .
مدیرشعب استان خراسان جنوبی افزود: در این خصوص ایجاد برنامه زمانبندي مشخص، سرکشي مدون و بي وقفه به شعب و بررسي روند پيگيري مطالبات معوق و مشکوک الوصول (بصورت روزانه)، برگزاري کميته مطالبات در محل ستاد استان با حضور روساي شعب و ارائه گزارش توسط آنان و غيره از مهمترين كارهايي است كه در سطح استان انجام مي گيرد .
خزاعی در رابطه با برنامه ریزی و استراتژی شعب استان براي ايام باقي مانده سال بيان داشت: اين مديريت در نظر دارد با استفاده از تمام ظرفيت هاي موجود، با تکيه بر نيروي جواني و انگيزشي پرسنل، نسبت به دستيابي به اهداف تعيين شده گام هاي بنيادي برداشته و در تلاش است تا مطلوبترين عملکرد را براي پايان سال جاري رقم زند.
وی ادامه داد: می توان با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در زمينه خدمات نوين بانکي جز بانک هاي پيشرو و سرآمد کشور باشيم؛ البته مي طلبد در اين راه به منظور ارائه و معرفي موفقيت آميز خدمات بانك تلاشي دوچندان داشته باشيم. در اين راستا استان خراسان جنوبي در گام اول با تشكيل تيم هاي بازاريابي در سطح ستاد و صف شروع به شناسايي بازارهاي جديد نموده و با مراجعه حضوري به بنگاه هاي اقتصادي و دستگاه هاي اجرايي استان با درنظرگرفتن پتانسيل هاي موجود توانسته است در ميان مردم جايگاه ويژه اي براي خود كسب نمايد كه ادامه اين روند با تلاش بيشتر مي تواند نام بانك قرض الحسنه مهر ايران را به عنوان برند برتر بانكي در استان به آحاد جامعه بشناساند .
مدیر شعب استان خراسان جنوبی در پایان تصریح کرد: افزايش تبليغات، لحاظ نمودن امر بازاريابي در تمامي سطوح صف و ستاد، برنامه ريزي دقيق و هدفمند در جهت افزايش سهم بانک از بازار پولي استان، تلاش مضاعف در کنترل و کاهش مطالبات از ديگر برنامه هاي اين مديريت مي باشد كه اميد است با استعانت از خداوند متعال و رهنمودهاي مديران ارشد بانك محقق گردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: