کد خبر: ۷۳۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۳۰۳
بازیکن سابق بارسلونا که انتقالی جنجالی به پاری‌سن ژرمن داشت دوباره به مدیر باشگاه اسپانیایی طعنه زد و در اینستاگرام درباره او نوشت.
نیمار: بارتومئو یک شوخی است
به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر،نیمار که از زمان جدایی از تیم فوتبال بارسلونا و پیوستن به پاری‌سن ژرمن خودش را شدیدا مقابل هواداران و البته سران باشگاه اسپانیایی قرار داده، اخیرا در اینستاگرام هم به مدیر فعلی بارسا طعنه زده است.

او بعد از جدایی از بارسا در مصاحبه‎ای گفته بود در بارسا مدیرانی روی کار هستند که نباید باشند. بسیاری از کارشناسان این مصاحبه را این طور تعبیر کردند که او می‌‎خواهد بهانه‌‎ای برای جدایی پیدا کند.

اما به تازگی بارتومئو مدعی شده اشتباه آن‌ها این بوده که به نیمار و پدرش بیش از اندازه اعتماد کرده‌اند و این صحبت او واکنش نیمار را در بر داشته است.

ستاره برزیلی در واکنش به این جمله به رئیس بارسا طعنه‌ای دوباره زده است: این رئیس یک شوخی است.

البته این نوشته در اینستاگرام شخصی نیمار نوشته نشده و او این جمله را در قسمت کامنت یک اینستاگرام خبری و در زیر خبر بارتومئو و صحبت‌هایش درباره او نوشته است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: