کد خبر: ۷۳۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
تعداد بازدید: ۱۷۲
رئیس باشگاه بارسلونا گفت: ما پیش از این برای تمدید قرارداد با اینیستا به توافق رسیده بودیم و امیدواریم آن را طی هفته‌های آینده نهایی کنیم.
بارتومئو: برای تمدید قرارداد با اینیستا به توافق رسیده‌ایمبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا از توافق این باشگاه با آندرس اینیستا برای تمدید قرارداد خبر داد. قرارداد اینیستا با این تیم در تابستان آینده به پایان می‌رسد و در همین حال گمانه‌زنی‌هایی حکایت از این دارند که یوونتوس مایل است تا این بازیکن را به شکل آزاد به خدمت بگیرد.

بارتومئو در این خصوص اظهار داشت: ما پیش از این برای تمدید قرارداد با اینیستا به توافق رسیده بودیم. امیدواریم که این توافق را طی هفته‌های آینده نهایی کنیم. ما این روز‌ها منتظر گفت‌وگو هستیم و در عین حال خواستار خداحافظی کردن اینیستا در همین باشگاه. البته او هنگامی خداحافظی خواهد کرد که خودش این را بخواهد.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: