کد خبر: ۷۳۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۲۵۱
کارشناس فعلی فوتبال آلمان معتقد است که فدراسیون فوتبال آلمان باید قوانینی در خصوص مسائل مربوط به استادیوم‌ها وضع کند.
لمکه: فدراسیون فوتبال آلمان باید در مورد مواد آتش‌زا با هواداران مذاکره کندبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان، ویلی لمکه، سرمربی سابق باشگاه وردربرمن معتقد است که هواداران متعصب تیم‌ها باید در خصوص آتش‌بازی‌هایشان در ورزشگاه‌ها با مسئولان فوتبال مذاکره کنند.

وی در این خصوص اظهار داشت: چرا هواداران متعصب و فدراسیون فوتبال آلمان مذاکره نمی‌کنند؟ آیا نمی‌توان راهی پیدا کرد تا از مواد آتش‌زا به طور مسالمت‌آمیز و بدون خطر در استادیوم‌ها استفاده کرد؟ مثلا به جای استفاده از موشک‌ها و مواد خطرناک میان هواداران، از راه‌های بدون خطر استفاده شود.
 
وی ادامه داد: اگر مذاکره و قوانینی در این خصوص وضع شود، دیگر شاهد از دست رفتن جان‌ها و آسیب‌ها نخواهیم بود. اگر این مشکلات پیش بیاید، مسئولان فوتبال آلمان قطعا مقصر خواهند بود.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: