کد خبر: ۷۳۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
تعداد بازدید: ۴۱۱
صبح امروز؛
تعدادی از کارکنان شرکت نفت خلیج فارس در اعتراض به عدم پایبندی مسئولان شرکت به تعهدات کارفرمایی خود مبنی بر استخدام، اعطای حقوق و مزایای خود مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، جمعی از کارکنان شرکت نفت ستاره خلیج فارس در اعتراض به وضعیت استخدامی و معیشتی‌شان مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

یکی از تجمع‌کنندگان در این رابطه به ایلنا گفت: با توجه به سپری شدن ۳ سال انتظار جهت دعوت به‌کار و گذشت نزدیک به یک سال از استخدام این گروه، برخی از مهمترین تعهدات و وعده‌های شرکت در قبال حقوق و مزایای جذب نفرات آزمونی سال ١٣٩٢ تاکنون محقق نشده و این درحالی است که تغییرات مدیریتی در شرکت نفت ستاره خلیج فارس در یکی‌، دو ماه اخیر منجر به بروز این مشکلات و تغییر رویه در جذب نیرو و اعطای خدمات به کارکنان پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس شده است

وی گفت: کارکنان شرکت نفت ستاره خلیج فارس که ازطریق فراخوان آزمون استخدامی در دی‌ماه سال ۹۲و پشت سر گذاشتن کلیه مراحل استخدامی شامل آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، مصاحبه عقیدتی سیاسی و تحقیقات محلی، جذب شرکت شده و دوره آموزشی ٦ ماهه، استخدام و آزمون‌های تئوری و عملی که توسط واحد آموزش شرکت نفت ستاره خلیج فارس برگزار شد را با موفقیت به اتمام رساندیم و به صورت رسمی از ابتدای اردیبهشت‌ماه امسال به‌عنوان نیروهای رسمی شرکت معرفی شده‌ایم اما متاسفانه مسئولان این شرکت به تعهدات خود پایبند نبودند.

به گزارش ایلنا، این نخستین تجمع کارکنان شرکت نفت ستاره خلیج فارس در تهران است و پیش از این نیز در چند مرحله در بندرعباس تجمعاتی برگزار کرده بودند.

ستاره خلیج فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یکی از نگهبان رسمی بازنشسته شرکت مخابرات استان تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
بنام خدا

بنده کارمنده رسمی یکی ازمراکزهای تلفن ثابت تابع اداره کل منطقه تهران وابسته به شرکت مخابرات استان تهران بودم وماهیانه 240 ساعت کاملآ مشغول کاربودیم دراداره مخابرات درحال حاضر بازنشست شدم بابت اضافه کاری ونوبت کاری ویاحق شیفت وشبکاری وتعطیلات کاری وپاداش جبران خدماتی را پرداخت ننمودند ازطریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران اقدام شکایت کردم شکایت بنده را به دلایل نقض مدارک مورد موردنیازشعبه 4 اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و شعبه 101 حل اختلاف اداره تعاونع کار ورفاه اجمتاعی جنوبغرب تهران اعتراض بنده رد کرده دلایل نقض مدارک رد کرده بنده حکم سالانه وفیش حقوق بوده تحویل شعبه چهار داده بودم و به این مدارک ها توجه نکردند.
مدارک که از ما می خواهند اداره مخابرات مربوطه وشرکت مخابرات استان تهران به ما نمی دهد وحاضربه همکاری نیستند وبه شعبه چهاردرخواست استعلام داده بودیم وبه این هم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و شعبه چهار و 101 هیچ گونه توجهی نکردند.
یکی از نگهبان رسمی بازنشسته شرکت مخابرات استان تهران
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: