کد خبر: ۷۳۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
تعداد بازدید: ۲۱۴
احسان علوان‌زاده جدی‌ترین گزینه برای کنار گذاشته شدن از لیست پرسپولیس است.
راه پرسپولیس برای جذب دژاگهبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،اگر چه سرمربی پرسپولیس در واکنش به شایعه علاقه این باشگاه به جذب اشکان دژاگه اعلام کرده که به دلیل پر بودن فهرست  تیمش امکان پرسپولیسی شدن هافبک فصل گذشته ولفسبورگ وجود ندارد اما برانکو، به خوبی می داند که اگر تیمش پول جذب اشکان را داشته باشد، او می تواند با کنار گذاشتن یکی از بازیکنانش، کاپیتان تیم ملی را پرسپولیسی کند.

 

روزنامه هفت صبح درباره این موضوع نوشته:" احسان علوان‌زاده جدی‌ترین گزینه برای کنار گذاشته شدن از لیست پرسپولیس است. از این جهت که برانکو در پست این بازیکن به اندازه کافی مهره خوب دارد. از بشار رسن گرفته تا وحید امیری و سیامک نعمتی که هر یک رقیب جدی برای علوان‌زاده هستند و خود این بازیکن نیز خواستار جدایی از جمع سرخپوشان شده است. دو تیم لیگ برتری علوان‌زاده را می‌خواهند و او در آخرین روز‌های نقل و انتقالات در صورت جدایی از پرسپولیس بدون تیم نخواهد ماند."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: