کد خبر: ۷۳۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
تعداد بازدید: ۲۵۶
دروازه‌بان تیم فوتبال لیورپول گفت: صلاح بازیکنی سریع و در عین حال بسیار قدرتمند است؛ بنابراین می‌تواند در دوئل‌ها پیروز شود و با فیزیکی بودن لیگ کنار بیاید.
مینیوله: صلاح سریع و در عین حال بسیار قدرتمند است/ محمد با فیزیکی بودن لیگ کنار می‌آیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، محمد صلاح پس از پیوستنش از تیم فوتبال رم به لیورپول، موفق شد طی ۵ دیداری که برای قرمز‌ها به میدان رفته، ۳ گل به ثمر برساند. عملکرد صلاح باعث شد که او در لیست نامزد‌های کسب جایزه بهترین بازیکن ماه آگوست لیگ برتر قرار بگیرد.

سایمون مینیوله از عملکرد هم تیمی مصری‌اش سورپرایز نشده است. دروازه‌بان بلژیکی لیورپول در خصوص محمد صلاح اظهار داشت: او دورانی را در چلسی سپری کرد و با لیگ برتر انگلیس آشنایی دارد. وی بازیکنی سریع و در عین حال بسیار قدرتمند است؛ بنابراین می‌تواند در دوئل‌ها پیروز شود و با فیزیکی بودن لیگ کنار بیاید. هیچ‌کس در این خصوص شکی نداشت. او دوران بسیار خوبی را با رم سپری کرد و اکنون با اعتماد به نفس بالایی به این لیگ برگشته است.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: