کد خبر: ۷۳۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
تعداد بازدید: ۳۲۵
عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب گلستان:
عیسی امامی عضو هیأت مديره و علي طبلشي رييس اداره پشتيباني در راستاي نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکي به مشتريان و بررسي عملکرد مديريت شعب گلستان، از ستاد استان و شعب شهرستان گرگان بازديد کردند.
دستیابی به اهداف ترسیمی، مستلزم شناسايي و فعليت بخشي به ظرفيت هاي جديد استبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، امامی در این سفر، به بررسي عملکرد و ارزيابي فعاليت هاي صورت گرفته پرداخت و رهنمودهاي لازم را به منظور ارتقاء کيفي و کمي شعب ارائه نمود.
عضو هیات مدیره بانک ضمن تشکر از کلیه زحمات روسای شعب و پرسنل استان، تصريح کرد: با توجه به نقش بي بديل منابع در رشد و شكوفايي بانك، تجهيز منابع به همراه بازاريابي هدفمند جزء جدايي‌ناپذير سازمان بوده و در اين راه، جذب و شناسايي مشتريان با پتانسيل بالا از اولويت هاي كاري همكاران مي باشد.
وی خاطر نشان کرد: دستیابی به اهداف ترسیمي کلان بانک، مستلزم شناسايي و فعليت بخشي به ظرفيت هاي جديد بازاريابي بوده و ضروري است تا کاركنان در اجراي روش هاي ارتقاء و تجهيز منابع و فنون بازاريابي اهتمام داشته باشند.
امامی همچنین افزود: با توجه به گسترش روز افزون دامنه فعالیت های بانک قرض الحسنه مهر ايران نياز استفاده از ديدگاه هاي علمي بيش از پيش اهميت مي يابد و لازم است تا براساس الزامات موجود در اين زمينه برنامه ريزي مدون صورت پذيرد.
وی نقش همکاران در رضایتمندی مشتریان را بسيار تأثيرگذار دانست و تأکيد کرد: وجود نيروي انساني متخصص، آموزش ديده و با انگيزه در بانک مي تواند كمك شاياني در رسيدن به اهداف از پيش تعيين شده باشد؛ بنابراين نيروي انساني به عنوان مهمترين سرمايه هاي بانك همانند پل ارتباطي ميان سازمان و مشتريان هستند و بايد توجه ويژه اي به مسائل آموزشي اين عزيزان نمود.
عضو هیات مدیره بانک در رابطه با بحث پیشگیري و وصول مطالبات استان راهکارها و رهنمودهاي لازم را مطرح و عنوان نمود:  شعب مي توانند با تلاش بيشتر و تقويت ارتباط خود با مشتريان و استفاده از قراردادهاي لازم الاجراء در جهت وصول مطالبات احتمالي گام هاي موثري را بردارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: