کد خبر: ۷۳۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
تعداد بازدید: ۲۲۸
امیر مکه ضمن موفقیت‌آمیز شمردن حج امسال گفت:‌ از ورود شهروندان ایرانی و دیگر کشورها به عربستان ممانعت نمی‌کنیم.
امیر مکه: از ورود ایرانیان برای انجام مناسک حج ممانعت نمی‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  العربیه، خالدالفیصل ، امیر مکه ضمن موفقیت آمیز شمردن انجام مناسک حج امسال گفت:‌ این سرزمین به روی تمام مسلمانان باز است و از ورود شهروندان ایرانی و دیگر کشورها ممانعت نمی‌کنیم.

امیر مکه در پاسخ به این سوال که حج امسال همزمان با چالش‌ها ، اتفاقات  و حوادث مختلف منطقه از جمله بحران‌های ایران و قطر بود، آیا دلیل امنیتی کردن حج امسال این اتفاقات بودند؟، گفت:‌ هرگز . اقدامات امنیتی که حکومت آن‌ها را اتخاذ کرده است به منظور تسهیل روند این سفر عبادی است و خداوند خواسته است که ما در کنار این خانه مقدس باشیم و این مسئولیت را بر عهده ما گذاشته است تا به مهمانان خدمت‌رسانی کنیم. چگونه می‌توانیم در این مکان باشیم و بهترین چیزهای‌مان را در راه خدا تقدیم نکنیم، این اقدامات با صرفنظر از مشکلات سیاسی و بحران های جهان اتخاذ شده است.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: