کد خبر: ۷۳۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۱۶۵
سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به انتخاب محمدجواد عامری به عنوان دبیرکل،گفت: تصمیم راهبردی دیگری که در شورای مرکزی جمعیت گرفته شده این است که دبیرکلی دوره‌‌ای شود تا میدان برای جوانان بیشتر فراهم شود.
محمدجواد عامری دبیر کل جمعیت ایثارگران شد/دوره‌ای شدن دبیرکلی

به گزارش خبرداغ،لطف الله فروزنده در گفت‌وگو با  ایلنا، با اشاره به جلسه شب گذشته شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: در شورای مرکزی مجددا بحث جوانگرایی و چرخش نخبگان مطرح شد و آقای فدایی مصر بودند که ایثارگران حتما باید رویکرد جوانگرایی را دنبال کنند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران گفت: بعد از بحث‌های مفصل، شورای مرکزی برای تغییر دبیر کل جمعیت ایثارگران قانع شد و محمدجواد عامری به اتفاق آرا به عنوان دبیر کل منصوب شد.

او اظهار داشت: جوانگرایی رویکرد جدیدی در جمعیت ایثارگران است که زمینه آن را  آقای فدایی دبیرکل سابق فراهم کرد. البته از حضور ایشان به عنوان نقش راهبردی حداکثر استفاده را خواهیم داشت.

فروزنده با اشاره به فعالیت‌های جمعیت ایثارگران گفت: قرار شده کمیته‌ها و جوانان مانند گذشته به کار خود ادامه دهند. از دو سال گذشته این حرکت را شروع کردیم و آقای عامری به عنوان قائم مقام منصوب شد. همچنین کمیته‌ها به سمت جوانگرایی پیش رفت که خوشبختانه تجربه خوبی را پشت سر گذاشتیم و امروز  این تحول جدیدی است و می‌تواند برای همه احزاب کشور الگو باشد.

سخنگوی جمعیت ایثارگران بیان کرد: تصمیم راهبردی دیگر دوره‌ای بودن دبیرکلی است و هر چند سال یک بار تغییر می‌کند تا میدان برای جوانان بیشتر فراهم شود.

او ادامه داد: قائم مقام و مسئول کمیته‌های جمعیت ایثارگران نیز به زودی مشخص خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: