کد خبر: ۷۳۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
تعداد بازدید: ۲۱۳
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: مقابل سوریه در خانه بازی می‌کنیم و همواره در خانه هم عملکرد خوبی داریم.
با سوریه در خانه بازی داریم و در خانه عملکرد بهتری داریم/ می‌خواهیم بدون گل خورده سوریه را شکست دهیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، علیرضا جهانبخش در گفت‌وگو با سایت رسمی AFC در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل سوریه اظهار داشت:‌ مقابل سوریه در خانه بازی می‌کنیم و همواره در خانه هم عملکرد خوبی داریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بدون گل خورده سه امتیاز این بازی را در حضور هواداران کسب کنیم.

وی درباره دیدار مقابل کره‌جنوبی گفت: می‌دانستیم کره‌جنوبی با ۱۰۰ درصد توان جلوی ما حاضر می‌شود.۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند و به همین خاطر کره‌جنوبی مجبور بود به خاطر شرایطی که دارد فوتبال هجومی را در دستور کار خود قرار دهد. به همین دلیل می‌دانستیم که بازی سختی برابر تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی داریم. ما سعی کردیم تمرکزمان را حفظ کنیم و با انجام فوتبال هماهنگ روی ضد حملات به حریف ضربه وارد کنیم. من فکر می‌کنم که در نیمه نخست به خوبی این کار را انجام دادیم.

جهانبخش گفت: در شروع نیمه دوم متاسفانه یکی از بازیکنان ما اخراج و بعد از آن بازی برای ما سخت شد. فشار زیادی روی ما وجود داشت ولی در نهایت این مهم بود که گل نخوردیم و بازی با تساوی به پایان رسید. یکی از مهم‌ترین کار‌های ما در تیم ملی کار‌های گروهی است. این کار‌ها چه در دفاع و چه در حمله مورد توجه قرار می‌گیرد. ما در زمینه کار‌های دفاعی کاملا خوب بودیم. کسب یک امتیاز و آنهم با یک بازیکن کمتر در مقابل ۶۰ هزار تماشاگر کافی است. خوشبختانه هدفمان این بود که دروازه‌مان باز نشود و ما هم به این هدف دست پیدا کردیم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: