کد خبر: ۷۳۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
تعداد بازدید: ۲۱۰
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:‌ در حد بضاعت خود به هدفمان رسیدیم و امیدوارم بتوانیم به همین روند خوب ادامه دهیم.
در حد بضاعت خود به هدفمان رسیدیم/ عاشق هواداران نساجی هستمبه گزارش خبرداغ،مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با  میزان، در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم فوتبال خونه‌به‌خونه در دربی مازندران اظهار داشت: بازی خوبی بود و موفق شدیم 3 امتیاز را کسب کنیم تا دل هوادارانمان که واقعا سنگ تمام گذاشتند را شاد کنیم.

وی ادامه داد: در حد بضاعت خود به هدفمان رسیدیم. امیدوارم بتوانیم به همین روند خوب خود ادامه دهیم و آخر فصل هم با حضور در بهترین جایگاه لیگ را به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد هواداران تیمش هم گفت: تمام هواداران از نظر من محترم هستند و خواهش من اين است كه كسی شيطنت نكند تا مشکلی ایجاد نشود. من عاشق هواداران پرشور نساجی هستم و آنها هم نشان دادند كه به من و تيم شهر خود احترام می‌گذارند.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: