کد خبر: ۷۳۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
تعداد بازدید: ۲۴۵
اوضاع برای بارسلونا روز به روز بحرانی تر می شود. روز گذشته خبر عدم تمدید قرارداد مسی با بارسلونا بار دیگر هواداران این تیم را در شوک فرو برد.
مسی حاضر به تمدید نشد / او به زودی از بارسا جدا می شود
اوضاع برای بارسلونا روز به روز بحرانی تر می شود. روز گذشته خبر عدم تمدید قرارداد مسی با بارسلونا بار دیگر هواداران این تیم را در شوک فرو برد.

به گزارش  خبرداغ به نقل از جام جم ، هواداران هنوز جدایی نیمار را هضم نکرده اند و حالا تمایل نداشتن مسی به تمدید قرارداد را می شنوند.

مسی روز گذشته اعلام کرده که فعلا حاضر به تمدید قرارداد نیست. او اگر قرارداد خود را تمدید نکند در پایان فصل بازیکن آزاد اعلام خواهد شد و حتی می تواند زودتر از موعد مقرر یعنی ژانویه بارسلونا را ترک کند و به تیمی بپیوندد که مدت هاست آرزوی داشتن مسی را دارد، یعنی تیم منچسترسیتی.

مسی از مدیران بارسلونا خواسته برای تقویت ترکیب این تیم در فصل زمستان امسال و تابستان سال بعد ضمانت بدهند وگرنه ممکن است تمدید قرارداد او به این زودی‌ها رخ ندهد.

منچسترسیتی حاضر است مسی را در ازای قراردادی بیش از 200 میلیون پوند به خدمت بگیرد که رکوردی جدید در نقل و انتقالات دنیای فوتبال به شمار می رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: