کد خبر: ۷۳۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۳
مجید محنایی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تودیع مدیرپیشن و معرفی مدیرجدید پست‌بانک استان اظهارداشت: این بانک بعنوان بزرگترین خرده بانکدار روستائی کشور نقش مهمی در اشتغالزائی و رونق کسب و کارهای خرد درراستای حمایت از تولیدات داخلی دارد.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد: پست بانک ایران بعنوان بزرگترین خرده بانکدار روستائی نقش مهمی در اشتغالزائی داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی پست بانک ایران: وی در ادامه با اشاره به نقش ماندگار این بانک در مناطق روستائی و محروم گفت: این بانک با خدمات‌رسانی شایسته در روستاها و مناطق کم برخوردار، خلأهای بانکی و مالی موجود در این مناطق را در راستای کاهش شکاف الکترونیکی و اقتصادی بین شهر و روستا را پوشش داده است.
وی درپایان از داود کریمی مداب مدیر پیشین پست بانک استان و از زحمات وی بعنوان دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان به جهت هم افزائی مدیران اقتصادی استان در راستای کاهش 11درصدی بیکاری و افزایش اشتغالزائی در استان تجلیل نمود.
همچنین دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در این نشست ضمن تأکید بر تقویت جایگاه بانک بعنوان بزرگترین خرده بانکدار روستائی در نظام بانکی کشور و نقش مهم آن در عرصه های پولی و اقتصادی گفت: تمامی کارکنان باید با انسجام و هم افزائی با خدمات‌رسانی شایسته به هموطنان بویژه روستائیان و محرومان پاسخگوی آنان باشند تا ضمن محرومیت‌زدائی، به اشتغالزائی این مناطق کمک نمایند.
الله داد محمدی مدیر شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست ضمن اشاره به تاثیرگذاری نظام بانکی در پویائی چرخه اقتصادی کشور از زحمات کریمی مداب در شورای هماهنگی بانک های استان قدردانی نمود.
گفتنی است: درپایان این نشست از زحمات داود کریمی مداب مدیرپیشین پست بانک استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل و سعید ساعدی‌فرد بعنوان مدیرجدید استان معرفی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: