کد خبر: ۷۳۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
تعداد بازدید: ۲۸۵
عید سعیدقربان عید همه مسلمانان جهان و روز نماد وارستگی و از خودگذشتگی است. عید قربان مظهر ایثار و فداکاری و تقرّب به خدا و مؤدت و دوستی بین انسان‌ها و تجلی توحید و تبلور نماد انسجام اسلامی است. همان روزی است که در آن انسان‌های وارسته و مؤمن از سلاله ابراهیم با قلبی آکنده از عشق محمدی رو به آسمان کرده و از خدای خود عافیت مسئلت می‌نمایند. روزی که دست تعبُّد به‌سوی حضرت دوست دراز کرده و دعا می‌کنیم؛ "اللهم انی اسألک بحق هذا الیوم الذی جعلته للمسلمین عیدا و لمحمد صلی الله علیه و آله ذخرا و شرفا و کرامة و مزیدا..."؛ «بارالها! به حق این روزی که آن را برای مسلمانان عید و برای محمد(صلی الله علیه واله) ذخیره و شرافت و کرامت و فضیلت قراردادی...» ما را در دنیا و آخرت از لطف و کرمت محروم نفرما!
بدینوسیله عیدسعیدقربان طلیعه دهه امامت و ولایت و هفته بانکداری اسلامی به هموطنان و به ویژه همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض‌نموده و امیدوارم درسایه توجهات حضرت حق و همدلی و تلاش‌جمعی بتوانیم در تحقق اهداف دولت تدبیر و همچنین برنامه‌های تعیین شده بانک موفق و پیروز باشیم. انشا‌ءالله
خسرو فرحی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: