کد خبر: ۷۳۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
تعداد بازدید: ۲۷۷
بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در آخرین روز پرداخت سود بالاتر از ۱۵ درصد دست به ابتکارات جالبی زده اند.
تازه ترین ابتکار بانک ها و موسسات: افتتاح سپرده یکساله سود بالا بدون اجازه مشتری!بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی دهم شهریور آخرین روزی است که بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری می‌توانند های سود بالاتر از ۱۵ درصد را به مشتریان خود پرداخت کنند.

البته پرداخت نرخ سود ۱۵ درصد برای سپرده‌های یکساله است و برای حساب های روزشمار نرخ سود حداکثر ۱۰ درصد تعیین شده است. 

در هفته گذشته بانک ها و موسسات مالی و اعتباری تلاش کردند با تبدیل سپرده‌های کوتاه مدت به بلند مدت با نرخ سود بالا مشتریان را از برداشت وجه خود منصرف کنند. معمولا این کار با حضور مشتریان و با اطلاع رسانی قبلی به آنها صورت می گرفته است.

اما در تازه ترین مورد گفته یکی از موسسات مالی و اعتباری در روز جمعه که روز تعطیل است مانده حساب سپرده کوتاه مدت مشتریان خود را برداشته به حساب یک سال افتتاح کرده است! 

این در حالیست که مشتری فوق از انجام این کار آن هم در یک روز تعطیل بی اطلاع بوده و بدون رضایت وی این اقدام صورت گرفته است. 

اقدامی نه چندان جالب و حرفه ای که می توانند در صورت پیگیری حقوقی عواقب بدی را برای موسسه مالی و اعتباری مذکور داشته باشد.
منبع: اخبار بانک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: