کد خبر: ۷۳۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۳۰۷
کارلوس کی روش برای حفظ رکوردش با تیم ملی قصد ندارد جز بیرانوند از گلر دیگری در بازی فردا استفاده کند.
برنامه کی روش برای حفظ رکورد/ گلر ایران مقابل کره جنوبی مشخص شدبه گزارش خبرداغ ، در حالی که صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قطعی است و دو بازی باقی مانده برای این تیم حکم بازی های تدارکاتی را دارد اما کارلوس کی روش قصد ندارد دست به ریسک بزند. سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان تاکنون موفق شده صعود تیمش به جام جهانی را بدون پذیرش شکست و بدون دریافت گل به جام جهانی قطعی کند و این رکورد قطعا در کارنامه او بسیار درخشان خواهد بود از این رو قصد ندارد با ریسک کردن در بازی با کره جنوبی و سوریه این رکورد را از بین ببرد.

 

هرچند در صورت دریافت گل و پذیرش شکست باز هم رکورد تیم ملی فوتبال کشورمان قابل تحسین خواهد بود اما با این حال کارلوس کی روش می خواهد به عنوان تیمی بدون گل خورده و شکست راهی روسیه شود. از این رو برخلاف شایعات مبنی بر استفاده او از علیرضا حقیقی درون دروازه تیم ملی در بازی فردا (پنجشنبه) مقابل کره جنوبی، او همچنان می خواهد بیرانوند درون دروازه بایستد تا با خیال آسوده تر به حفظ رکوردش با تیم ملی فکر کند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: