کد خبر: ۷۳۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۲۰۸
کمیته اخلاق با بخشش ادامه محرومیت فرزاد حاتمی موافقت کرد.
ادامه محرومیت فرزاد حاتمی بخشیده شدبه گزارش خبرداغ ، طبق اعلام مسئولین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محرومیت فرزاد حاتمی به پایان رسیده و مهاجم تراکتورسازی می‌تواند در بازی با پدیده سرخپوشان را همراهی کند.

 

باشگاه تراکتورسازی با توجه به برنامه مسابقات جام‌حذفی و دیدار با پدیده در اولین بازی این رقابت‌ها درخواست خود را جهت کاهش محرومیت فرزاد حاتمی به فدراسیون فوتبال ارسال نمود.

 

بر همین اساس روز سه شنبه کمیته اخلاق و مسئولین سازمان لیگ به صورت مکتوب از پایان مدت محرومیت مهاجم تراکتورسازی خبر دادند.

 

حاتمی دو جلسه از همراهی سرخپوشان محروم بوده که با توجه به غیبت در دو بازی قبلی مقابل نفت و سایپا دوران محرومیت خود را سپری کرده و مشکلی برای حضور در مسابقه جام حذفی مقابل پدیده و همینطور ادامه بازی‌های لیگ نخواهد داشت.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: