کد خبر: ۷۳۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۲۰۳
فرمانده انتظامی شهرستان کوهرنگ از غرق شدن جوان 25 ساله در رودخانه بازفت خبر داد .
جوان 25 ساله در رودخانه بازفت غرق شد
به گزارش خبرداغ ، سرهنگ صادق محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدگی یک نفر در رودخانه بازفت اعلام شد.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله تیم‌های امدادی و ماموران انتظامی در محل حادثه حاضر و مشاهده کردند جسد جوان 25 ساله بر روی آب شناور است.

این مقام انتظامی بیان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس، شاهدان حادثه عنوان کردند فرد حادثه دیده برای شنا داخل آب رفته بود که به علت عدم مهارت در فن شنا، جان خود را از دست داد.

سرهنگ محمدی ادامه داد: با تلاش گروه‌های امدادی و ماموران انتظامی، جسد متوفی از آب خارج و برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهرنگ از تمامی شهروندان خواست که همواره در هنگام حضور در اماکن مختلف تفریحی و گردشگری، از شنا کردن در مناطق ممنوعه مانند سدها و رودخانه های عمیق که بی تردید حوادث جبران ناپذیری را برای آن‌ها در برخواهد داشت، بپرهیزند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: