کد خبر: ۷۳۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۲۵۸
بازیکنان و کادر فنی تیم ملی کره جنوبی از کیفیت ورزشگاه سئول شکایت دارند.
اقدام عجیب فدراسیون کره جنوبی؛ بازیکنان و مربی خودی هم شاکی شدند +عکسبه گزارش خبرداغ ، در حالی که حدود 48 ساعت تا آغاز بازی تیم‌های کره جنوبی و ایران باقی مانده است یک مشکل جدید و جدی به وجود آمده است. وضعیت چمن ورزشگاه جام جهانی سئول مدتی است بسیار بد و بی کیفیت شده است.

 

چند روز قبل که سرمربی و بازیکنان کره از این ورزشگاه دیدن کردند با مشکلات زیادی مواجه شدند به طوری که کی سونگ یئونگ گفت: من دوست ندارم و نمی خواهم که در این زمین با ایران بازی کنم.

 

شین تائه یونگ، سرمربی کره هم اظهار داشت: واقعا صادقانه بخواهم بگویم شرایط خیلی بد است و زمین اصلا کیفیت ندارد. امیدوارم تا شروع بازی وضعیت بهتر شود.

 

در این زمین فقط تیم سئول دسته دومی بازی می کند اما در حال حاضر برای بهبود کامل آن به 70 میلیون یوان کره نیازمند است. با این حال در یکی دو روز گذشته شبانه‌روزی روی زمین کار کرده اند و وضعیت کمی بهتر شده است اما هنوز با ایده آل فرق دارد.


رسانه های کره ای اعلام کرده اند برای تیم‌شان که فوتبال را روی زمین بازی می کند خیلی سخت است بخواهند در این زمین کار خودشان را انجام بدهند و به جنگ ایران بروند. آنها اعتقاد دارند باید به خوبی از میزبانی مقابل ایران استفاده کنند که حالا با این وضعیت این امر غیر ممکن خواهد بود.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: