کد خبر: ۷۳۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۶۱
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هافبک مصدوم پرسپولیس در جریان تعطیلی تمرینات با کادر پزشکی در ارتباط بوده است و با توجه به معاینات، ضرورتی برای انجام MRI احساس نشد.
آخرین وضعیت مصدومیت مهندس سرخ ها از زبان پزشک پرسپولیسبه گزارش خبرداغ،دکتر علیرضا حقیقت در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ادامه داد: محسن مسلمان در بازی با الاهلی دچار آسیب‌دیدگی شد ولی خوشبختانه این آسیب‌دیدگی شدید نبود. با توجه به معاینات انجام شده و شرح حال مصدوم، نیاز به انجام MRI تشخیص داده نشد. این بازیکن در مدت تعطیلی چند روزه تمرینات، تحت نظر و در ارتباط با کادر پزشکی بوده است. به احتمال زیاد امروز یا فردا دویدن را آغاز خواهد کرد و سعی ما بر این است که با توجه به روند موجود، بتوانیم مسلمان را برای بازی بعد در اختیار کادر فنی قرار بدهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: