کد خبر: ۷۳۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
تعداد بازدید: ۲۸۰
جشن تقدیر از دانش آموزان ممتاز خانواده بانک سرمایه با حضور جمعی از مدیران، همکاران و فرزندان ممتاز آنها برگزار شد.
تقدیر از سرمایه های ممتاز بانک سرمایهبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، جشن ویژه دانش آموزان ممتاز خانواده بانک سرمایه جمعه مورخ 3 شهریور ماه به همت اداره رفاه و با حضور محسن ملکی، مدیر امور منابع انسانی، مجتبی زمانیان، رئیس اداره حوزه مدیریت، ناهید مونسان، رئیس اداره روابط عمومی، پریسا امین کاظمی، معاون اداره رفاه، علیرضا دانش فاطمیه، سرپرست منطقه یک شرق تهران و همکاران و فرزندان ممتاز آنها برگزار شد.
در این مراسم ملکی، زمانیان و مونسان در سخنان کوتاهی ضمن خوشامدگویی به مدعوین، موفقیت فرندان ممتاز را به آنها و خانواده هایشان تبریک گفتند.
در این مراسم که با اجرای برنامه های شاد و مفرح همچون کنسرت، نمایش، موسیقی و برنامه های طنز همراه بود، با اهدای لوح یادبود و هدایایی از سرمایه های ممتاز بانک سرمایه تقدیر به عمل آمد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: