کد خبر: ۷۳۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۳۷
قیمت‌های نفت در معاملات روز پنج شنبه تغییر چندانی نداشت و عمده رشد قیمتی که روز چهارشنبه در واکنش به کاهش هفتگی ذخایر نفت خام آمریکا بدست آورده بود را حفظ کرد.
نفت در بازار جهانی ثابت ماند
 نفت برنت که قیمت پایه برای بازار بین المللی است، ۵۲.۴۸ دلار در هر بشکه معامله شد که ۹ سنت نسبت به قیمت نهایی روز چهارشنبه کاهش داشت.

نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۱۰ سنت کاهش، ۴۸.۳۱ دلار در هر بشکه بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا،قیمت‌های نفت روز چهارشنبه پس از انتشار گزارشی که نشان داد ذخایر نفت خام آمریکا در هفته گذشته برای هشتمین هفته متوالی کاهش یافته است، بیش از یک درصد صعود کرد.

به گفته معامله‌گران، تداوم کاهش سطح ذخایر تجاری آمریکا نشان می‌دهد که عرضه در بازار نفت به تدریج محدود می‌شود.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد ذخایر نفت خام در هفته منتهی به ۱۸ اوت، ۳.۳ میلیون بشکه کاهش یافته است. با این همه میزان کاهش کمتر از ۳.۷ میلیون بشکه بود که تحلیلگران در نظرسنجی "اس اند پی گلوبال پلاتس" پیش بینی کرده بودند.

موسسه امریکن پترولیوم روز سه شنبه کاهش ۳.۶ میلیون بشکه‌ای ذخایر را اعلام کرده بود.

بر اساس گزارش رویترز، ذخایر بنزین آمریکا در هفته گذشته ۱.۲ میلیون بشکه کاهش یافت در حالی که ذخایر میعانات تغییری نداشت. تحلیلگران کاهش ۱.۳ میلیون بشکه ای ذخایر بنزین و کاهش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای میعانات را پیش بینی کرده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: