کد خبر: ۷۳۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
تعداد بازدید: ۱۸۴
هکرها با هک کردن توئیتر رسمی بارسلونا خبر انتقال رسمی آنخل دی‌ماریا به باشگاه کاتالانی را به دروغ در آن منتشر کردند.
اقدام عجیب هکرها برای انتقال «دی ماریا» به بارسلونابه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،توئیتر رسمی تیم فوتبال بارسلونا هک شد و هکرها خبر از انتقال رسمی آنخل دی ماریا به این تیم دادند. در این توئیت آمده بود: آنخل دی‌ماریا به اف‌سی بارسلونا خوش آمدی!

 

ساعاتی بعد از انتشار این توئیت، این خبر غیر واقعی از توئیتر رسمی باشگاه برداشته شد و اختیار اکانت دوباره به دست باشگاه بارسلونا افتاد.

 

پیش از این که این خبر برداشته شود البته خود هکرها خبر دادند که این اکانت هک شده است. آن‌ها نوشتند که «اورماین» مسئول این هک است. این گروه یک گروه هک متعلق به عربستان سعودی است که پیش از این اکانت رسمی فیس‌بوک سی‌ان‌ان، توئیتر رسمی نت فلیکس، اکانت رسمی فیس‌بوک مارک زاکربرگ و .... را هک کرده‌اند.

 

بارسلونا بعد از فروش نیمار به خرید بازیکنان زیادی نسبت داده می‎شود و یکی از آن‌ها آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی پاری‌سن ژرمن است. 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: