
به گزارش
خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این بازدیدها، توکلي، ضمن بررسي عملکرد شعب استان در مقطع ۵ ماهه ابتدايي سال جاري، دستيابي به اهداف ترسيمي کلان را مستلزم شناسايي و فعليت بخشي به ظرفيت هاي جديد كاري عنوان كرد.
وی با اشاره به اهمیت موضوع بازاریابی به منظور جذب سهم بيشتري از بازارهاي هدف خاطر نشان کرد: صداقت، احترام به مشتري و ارباب رجوع، شناسايي صحيح جامعه هدف و تحليل منطقي رفتار مشتريان، نقش بسزايي در پيشبرد امور و تحقق برنامه ها و سياست هاي اعتباري دارند.
در ادامه تلیکانی نیز با اشاره به اهمیت همدلي و وفاق بين مديران و کارکنان در جهت دستيابي به اهداف سازماني، نگاه مديرعامل و ديگر اعضاي هيات مديره به همکاران جوان بانك را ارزنده و ويژه توصيف نمود و تقويت روز افزون اين تعامل دوسويه بين مديران ارشد و بدنه پرسنلي بانك را خواستار شد.
رعایت اصول مشتری مداری و احترام به ارباب رجوع، بهینه سازي و تقويت ارتباط رودررو با مشتريان، جذب منابع قرض الحسنه و اهتمام در افتتاح حساب جاري، تلاش بيشتر براي معرفي خدمات نوين بانکي و محصولات جديد بانکداري الکترونيک از ديگر محورهايي بود كه در اين بازديد ها مورد تاكيد مديران ارشد بانك قرار گرفت.