کد خبر: ۷۳۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
تعداد بازدید: ۱۹۱
محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال لوحی از اقدامات و خدمات دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی قدردانی کرد.
قدردانی وزیر صنعت، معدن و تجارت از مدیرعامل بانک کشاورزیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، نعمت زاده در این لوح از مدیریت شایسته و درایت ارزشمند مدیرعامل بانک کشاورزی در راستای تحقق اهداف و برنامه­های توسعه­ای کشور که با سرلوحه قرار دادن رعایت اصول قانون مداری، اعتدال­گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید عجین بوده است تشکر کرد.

در پی، متن این لوح را مشاهده می فرمایید.

 

جناب آقای مرتضی شهیدزاده

مدیرعامل محترم بانک کشاورزی

 

با سلام

اینک و در روزهای پایانی دولت یازدهم، فرصت را مغتنم دانسته و بر خود واجب می­دانم از مدیریت شایسته و درایت ارزشمند جنابعالی در راستای تحقق اهداف و برنامه­های توسعه­ای کشور که با سرلوحه قرار دادن رعایت اصول قانون مداری، اعتدال­گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید عجین بوده تشکر نمایم، از این رو و ضمن قدردانی مجدد، به­ویژه با سپاس از مساعدت­هایی که در ارتباط با بخش صنعت، معدن و تجارت کشور با این وزارتخانه مبذول داشته اید، سلامت، عزت و توفیقات روز افزونتان در خدمت به مردم شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه خداوند سبحان مسألت می­نمایم.

 

 

محمدرضا نعمت زاده

وزیر صنعت، معدن و تجارت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: