کد خبر: ۷۳۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۲۷۲
سیدمحمود علوی پس از کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس با حضور در مقبره شهدای گمنام وزارت اطلاعات، دوره جدید کاری خود را آغاز کرد.
آغاز بکار وزیر اطلاعات در دولت دوازدهم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات دوره دوازدهم، دوره جدید کاری خود را بلافاصله پس از اخذ رأی اعتماد نمایندگان محترم ملّت و با حضور در مقبره الشهدای گمنام وزارت اطلاعات و توسل به ائمه اطهارسلام الله علیهم و ذکر یا زهرا (س) و میثاق با شهدای عزیز و امام شهدا (ره) آغاز کرد.

علوی سپس در جمع معاونان، مشاوران و برخی از مدیران وزارت اطلاعات حاضر شد و ضمن تشکر از عنایات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رئیس جمهور ، از اعتماد مجدد نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رأی بالای آنها تشکر کرد و افزود: این رأی بالا، نتیجه عملکرد سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) و تمامی مدیران و کارکنان این وزارت در اقصی نقاط مختلف کشور است و امیدواریم در دوره ی جدید نیز بتوانیم با استمرار زحمات خالصانه، قدردان اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رئیس جمهور باشیم و در صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ امنیت مردم عزیزمان موفق تر از گذشته عمل کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: