کد خبر: ۷۳۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
تعداد بازدید: ۱۷۶
وزیر پیشنهادی نیرو در تشریح و دفاع از برنامه‌هایش:
وزیر پیشنهادی گفت: طی ۱۲ سال اخیر هیچ سمتی در وزارت نیرو و آب نداشتم لذا من تنها پاسخگوی دوره مسئولیت خود در وزارت نیرو هستم و از افتخارات من انجام مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی است.
پاسخگوی دوره مسئولیت خود در وزارت نیرو هستم/ افزایش شفافیت و مقابله با فساد اداری را در دستور کار خود قرار دادم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حبیب‌الله بیطرف در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، در تشریح برنامه‌های خود برای وزارت نیرو و دفاع از آن اظهار کرد: در مقدمه برنامه‌هایمان برخی موارد ذکر شده که به آن پایبند هستم که از آنها می‌توان به تعهد نسبت به مطالبات مردم، بکارگیری تمام استعداد و توانایی خود برای ایفای مسئولیت، رعایت اخلاق حرفه‌ای در کار، تعهد نسبت به تقدم منافع ملی بر منافع بخشی، گروهی و فردی، رعایت حقوق شهروندی و فعالیت‌های مدنی در وزارت نیرو، صداقت و صراحت در برخورد با مردم و نماینده‌های مجلس و شورای اسلامی، داشتن روحیه انقلابی توام با انتقادپذیری و بهره‌گیری از نظرات کارشناسان، پاسخگو کردن واحد‌های زیرمجموعه و اصل قرار دادن رضایت مشترکان و رعایت شایسته‌سالاری اشاره کرد.

وزیر پیشنهادی نیرو افزود: از گذشته من برای انتخاب هر مدیر ۳ (ب) را در نظر می‌گرفتم بداند، بخواهد و بتواند. من تلاش‌های موثری برای افزایش شفافیت و مقابله با فساد اداری را در دستور کار خود قرار دادم و به ایجاد فرصت برابر برای بخش‌های دولتی و خصوصی در مبحث آب و برق تلاش کردم.

بیطرف در رابطه با مسئولیت خود در وزارت نیرو خاطرنشان کرد: در مدت ۲۰ سال خدمت من در وزارت نیرو ۹.۵ سال در حوزه آموزش و پژوهش، ۲.۵ سال و در طرح‌های کارون ۳ و ۴ ؛ هشت سال وزیر نیرو بودم. طی ۱۲ سال اخیر هیچ سمتی در وزارت نیرو و آب نداشتم لذا من تنها پاسخگوی دوره مسئولیت خود در وزارت نیرو هستم و از افتخارات من انجام مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: