کد خبر: ۷۳۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴
تعداد بازدید: ۱۲۸۹
نماینده مرد خاش:
نماینده مردم خاش گفت: رییس جمهوری چه زود با اهل سنت، زنان، دانشگاهیان و شایستگان ملت از قومیت ها و اقوام عهدشکنی کرد و آن‌ها را از کابینه کنار گذاشت.
رییس‌جمهور چه زود با اهل سنت، زنان و اقوام عهدشکنی‌ کرد/ کابینه رضایت‌مندی همه را به همراه نخواهد داشت

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی کرد در جریان نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود رییس جمهوری را خطاب قرار داد و گفت: با این روال، کابینه رضایت مندی همه را به همراه نخواهد داشت.

عضو فراکسیون امید مجلس اعلام کرد: رییس جمهوری چه زود با اهل سنت، زنان، دانشگاهیان و شایستگان ملت از قومیت ها و اقوام عهدشکنی کرد و آن‌ها را از کابینه کنار گذاشت.

او خاطرنشان کرد: رییس جمهوری در انتخاب مسئولان، مدیران و معاونان وزیر  با انتخاب مسئولانی از اقوام، مذاهب، اهل سنت، زنان و جوانان انتخاب کند.

نماینده اصلاح طلب مردم خاش در مجلس همچنین به دولت و سازمان برنامه و بودجه تذکر داد و در این رابطه گفت:‌ اعتبارات استانی کفاف مشکلات منطقه را نمی دهند.

او یادآور شد: زیرساخت های آموزشی، مشکلات جاده ای، اشتغال و طرح های آبرسانی در استان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه جدی مسئولان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: