کد خبر: ۷۳۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۴
عضو هیات مدیره بانک در بازدید از اداره سازمان و برنامه ریزي:
عیسی امامی عضو هیات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران در بازديد از اداره سازمان و برنامه ريزي بر لزوم تکميل ساختار حرفه اي بانک و به روز رساني دائمي اطلاعات تاکيد كرد و گفت: در دنياي امروز اساتيد، كارشناسان و متخصصان زيادي وجود دارد كه به شكل حرفه اي در حال به روز رساني داده ها و اطلاعات سازماني خود هستند و در اين راستا گام هاي موثري براي تعالي سازمان ها و نهاد خود بر مي دارند.
باید برای ساختار حرفه ای بانک قرض الحسنه مهر ایران تلاش نمائیمبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، امامی در این بازديد ادامه داد: از اداره سازمان و برنامه ريزي انتظار دارم تا با انجام اقدامات مطالعاتي جديد، هدفمند و متناسب با ساختار بانک، چارت تشکيلاتي و ماموريت هاي مجموعه را به روز رساني نمايد.
وی تصریح کرد: هسته و فکر اصلی در حوزه های مختلف بانکداري بايد از اداره سازمان و برنامه ريزي شروع شود و شما بايد بر تمامي ابعاد و ساختار شبکه بانكي مسلط باشيد؛ از اين رو لازم است تا تمامي اطلاعات بنيادي اين بانك با اشاره به نيازهاي جامعه و نحوه عملكرد ساير بانك هاي داخلي و خارجي مطابق گردد.
عضو هیات مدیره بانک شناخت و مطالعه بانک های داخلی و خارجي کشور را مهم تلقي نمود و اظهار داشت: همکاران اين حوزه مي توانند براي كامل نمودن تحقيقات و پژوهش هاي خود با دانشگاه و مراكز مطالعات مجلس و دولت همكاري و تعاملات جدي داشته باشند.
وی افزود: مطمئناً نتیجه این بررسی ها در بهبود محصولات و ايجاد خدمات جديد قرض الحسنه موثر مي باشد و انديشه همکاران مي تواند راهکارها و روش هاي مناسب و بديعي را ابداع نمايد.
امامی ضمن تاکید بر اهمیت و نقش این اداره در آشنايي همکاران با مباني تشکيلاتي، ساختار، ماموريت ها و مسئوليت هاي بانک بيان داشت: در اين قسمت توقع از اداره سازمان و برنامه ريزي بسيار بالاست و تمامي كاركنان بايد با ارزيابي شبكه بانكي كشور و بانك هاي خارجي در اين حوزه عملكرد شايسته اي را عرضه نمايند.
در پایان، علیرضا اقدامی رئیس اداره سازمان و برنامه ريزي ضمن تقدير از رهنمودهاي عضو هيات مديره بانک، گزارش مبسوطي از اقدامات انجام شده و برنامه هاي در حال تدوين و پيگيري ارائه نمود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: