کد خبر: ۷۳۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
تعداد بازدید: ۱۹۵
سخنگوی فراکسیون امید از دریافت نظر موافق و مخالف اعضای این فراکسیون درباره هریک از وزرای پیشنهادی خبر داد و گفت: قرار است پیش از رای‌گیری در صحن نتیجه نهایی جمع‌بندی و نظر اجماعی اعضای فراکسیون به اطلاع اعضا برسد.
نظر موافق و مخالف اعضای فراکسیون امید درباره هریک از وزرا دریافت شد/ نظر اجماعی فراکسیون پیش‌از رای‌گیری اعلام می‌شود

به گزارش خبرداغ،بهرام پارسایی در گفت‌وگو با  ایلنا با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز فراکسیون امید اعلام کرد: جلسه مجمع عمومی این فراکسیون از ساعت ۶ صبح با حضور بیش از ۹۰ نفر از اعضا تشکیل شد.

او گفت: در جلسه امروز کمیته‌های مختلف بررسی سوابق و کارنامه وزرای پیشنهادی گزارشی درباره بررسی صلاحیت وزرا ارائه کردند. پس از آن دکتر عارف به عنوان رئیس فراکسیون نیز دقایقی به بیان نکاتی در مورد این گزارش‌ها پرداخت و اعضا نیز دیدگاه‌ها  و نقطه‌نظرات خود را مطرح کردند.

سخنگوی فراکسیون امید همچنین از سازوکار تعیین شده برای دریافت نظر اعضای فراکسیون در خصوص وزرای پیشنهادی خبر داد و گفت: در ادامه جلسه فرم‌هایی با اسامی ۱۷ وزیر در اختیار اعضای فراکسیون قرار گرفت و نظر موافقان و مخالفان هریک از وزرا دریافت شد.

پارسایی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است پیش از رای‌گیری در صحن نتیجه نهایی جمع‌بندی و نظر اجماعی اعضای فراکسیون به اطلاع اعضا برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: