کد خبر: ۷۳۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
تعداد بازدید: ۲۶۴
آخرین باری که شاگردان برانکو در تهران نتیجه ای جز برد را کسب کرده بودند مربوط به هفته بیست و نهم لیگ برتر فصل گذشته می شود.
پرسپولیس بعد از 108 روز در تهران متوقف شدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پرسپولیس در حالی در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۹۷-۹۶ با نتیجه مساوی یک بر یک مقابل سیاه جامگان متوقف شد که در دو بازی دیگر خود در فصل جاری در شهر تهران با پیروزی زمین بازی را ترک کرده بود. آنها در هفته اول در ورزشگاه آزادی موفق به شکست دادن فولاد شده بودند و در هفته سوم نیز در ورزشگاه تختی تهران موفق شده بودند که از سد میزبان خود نفت تهران بگذرند. آخرین باری که شاگردان برانکو در تهران نتیجه ای جز برد را کسب کرده بودند مربوط به هفته بیست و نهم لیگ برتر فصل گذشته می شود که آنها مقابل ذوب آهن در تهران با نتیجه مساوی سه بر سه متوقف شده بودند. از آن دیدار ۱۰۸ روز می گذرد و پرسپولیسی ها پس از حدود سه ماه و نیم یک بار دیگر طعم توقف در تهران را این بار مقابل سیاه جامگان چشیدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: