کد خبر: ۷۳۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۲۱۳
حاشیه‌های پرسپولیس و سیاه‌جامگان؛
طرفداران پرسپولیس از پیشکسوت این باشگاه که به سرمربی و کاپیتان استقلال توهین کرده بود حمایت کردند!
شعار هواداران پرسپولیس و حمایت از میناوند!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و سیاه‌جامگان مشهد از هفته چهارم لیگ هفدهم از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه‌های قبل از این دیدار را در زیر خواهید خواند:

 

* هواداران پرسپولیس، مهرداد میناوند را که علیه رحمتی و منصوریان در یک برنامه تلویزیونی صحبت کرده بود، مورد تشویق قرار دادند.

 

* هواداران پرسپولیس برای شادی روح مهدی نفر خبرنگار حوزه پرسپولیس صلوات و فاتحه قرائت کردند. مراسم سومین سالگرد مهدی نفر صبح پنجشنبه در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار می شود.

 

* سرمربی قرمزپوشان از سوی طرفداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت.

 

* با توجه به اینکه پیشکسوتان پرسپولیس رفتار میناوند را مورد سرزنش قرار داده بودند، طرفداران این تیم به شدت از پیشکسوتان گله داشته و اظهار داشتند باید آنها از هم‌بازی سابقشان حمایت می‌کردند.

 

* با اینکه هنوز بازی سرخپوشان با سیاه‌جامگان مشهد شروع نشده بود، ولی طرفداران پرسپولیس شعار معروف «اکبر ضد فوتبال» را در ورزشگاه سر می‌دادند.

 

* طرفداران تیم قرمزپوش تهرانی علیه علیرضا منصوریان و کاپیتان استقلال شعار داده و آنها را مورد توهین قرار دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: