کد خبر: ۷۳۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۲۱۶
آگهی «به همین نزدیکی» بانک ملی ایران توانست عنوان آگهی برتر «سوم» روزنامه های سراسری کشور را کسب کند.
انتخاب «به همین نزدیکی» بانک ملی به عنوان آگهی برتر فصل بهاربه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بر اساس رای هیات داوران مرکز توسعه ارتباطات و آگهی های روزنامه همشهری، این آگهی توانست عنوان برتر را از آن خود کند.

در پی این انتخاب، مدیریت روابط عمومی بانک ملی ایران مورد تقدیر قرار گرفت. آگهی «به همین نزدیکی» توسط امیر صحاف نیا طراحی شده است.

کامران کاتوزیان، رئیس هیات داوران مرکز توسعه ارتباطات و آگهی های روزنامه همشهری و محسن میرزایی رئیس این مرکز با قدردانی از تلاش بانک ملی ایران در ارائه تبلیغات حرفه ای، تاکید کرده اند که این روند می تواند به اعتلای صنعت تبلیغات در ایران کمک کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: