کد خبر: ۷۳۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
تعداد بازدید: ۱۳۱
رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه برای معرفی کابینه تحت فشار هیچ جناح و تشکلی نبوده است، گفت: رهبری به عنوان رهبر و بزرگ ما و کسی که با او ۵۰ سال رفاقت دارم، معمولا در همه مسائل با ایشان مشورت می‌کنم و ایشان با کمال محبت آنچه مصلحت کشور است، تذکر می‌دهند.
برای معرفی کابینه تحت فشار هیچ جناح و تشکلی نبودم/ شایعه در میان گذاشتن لیست وزرا با رهبری، درست نیست

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی در جلسه علنی مجلس در بخشی از سخنان خود با اشاره به شایعاتی که در خصوص انتخاب وزرا در فضای مجازی و حقیقی مطرح شده بود تاکید کرد: رییس جمهور در معرفی ۱۷ وزیر تحت تاثیر هیچ جناح، حزب و تشکلی نبوده همه جناح‌ها و تشکل‌ها پیشنهاداتی را کتبی و شفاهی داشتند اما هیچ فشاری نبوده و شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه لیست وزرا با مقام معظم رهبری در میان گذاشته شده که این شایعه درستی نبوده آنچه در دولت دوازدهم عمل کردم عیننا در دولت یازدهم نیز به آن عمل کردم.

روحانی با اشاره به دوستی خود با رهبر انقلاب و مشورت‌هایش با ایشان گفت: رهبری به عنوان رهبر و بزرگ ما و کسی که با او ۵۰ سال رفاقت دارم، معمولا در همه مسائل با ایشان مشورت می‌کنم و ایشان با کمال محبت آنچه مصلحت کشور است، تذکر می‌دهند.

او با بیان اینکه معرفی وزرا در چارجوب قانون اساسی است، اظهار داشت: امروز رئیس‌جمهور ۱۷ وزیر را معرفی می‌کند و در روزهای آینده یک وزیر باقی مانده علوم را معرفی کنم که البته دوست داشتم امروز وی را معرفی کنم ولی به تاخیر افتاد از جمله آنکه فردی که با او صحبت کرده بودم، ایشان در دقایق آخر اعلام انصراف کرد و در ساعت‌های باقیمانده فرصت صحبت و هماهنگی نبود و بعد از رای اعتماد وزرا، برای وزارت علوم سرپرست معرفی می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: