کد خبر: ۷۳۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
تعداد بازدید: ۳۱۸
سخنگوی فراکسیون امید از حضور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه صبح امروز این فراکسیون خبر داد و گفت: نمایندگان عضو فراکسیون علاوه بر استماع توضیحات و برنامه‌های وزیر پیشنهادی سوالات و ابهامات خود را نیز در رابطه با این وزارتخانه مطرح کردند.
حضور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه صبح امروز فراکسیون امید/ امیدوارم روز پنج‌شنبه به جمع‌بندی نهایی درباره وزرای پیشنهادی برسیم

به گزارش خبرداغ،بهرام پارسایی در گفت‌وگو با  ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز فراکسیون امید اعلام کرد: اعضای فراکسیون در جلسه صبح امروز که با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برگزار شد، شرکت کردند.

او گفت: نمایندگان عضو فراکسیون علاوه بر استماع توضیحات و برنامه‌های وزیر پیشنهادی سوالات و ابهامات خود را نیز در رابطه با این وزارتخانه مطرح کردند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس با تاکید بر حساسیت ویژه در وزارت آموزش و پرورش و درگیری بخش قابل توجهی از شهروندان سراسر کشور با عملکرد این وزارتخانه تاکید کرد: مباحث مهمی در جلسه امروز از سوی نمایندگان و همچنین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مطرح شد.

پارسایی در پایان در مورد موعد تصمیم‌گیری فراکسیون امید در خصوص اعطا یا عدم اعطای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم اعلام کرد: جلسات دیگری نیز درروزهای آینده خواهیم داشت و امیدواریم پس از بررسی جوانب مختلف در جلسه صبح روز پنجشنبه به جمع‌بندی نهایی در این رابطه دست پیدا کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: