کد خبر: ۷۳۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
تعداد بازدید: ۲۷۶
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ربیعی جزو افرادی است که وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی را به خوبی می تواند مدیریت کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: حضور ربیعی در وزارت کار حرکت رو به جلوستاحمد بیگدلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: با توجه به سابقه فعالیتی که قبل از نمایندگی و شناختی که از تأمین اجتماعی و وزارت تعاون دارم با توجه به گستردگی وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی  باید یک شخصیت کاریزماتیک وجود داشته باشد که بتواند این وزارت را با این مجموعه وظایف مدیریت کند و فکر می کنم دکتر ربیعی جزو افرادی است که می تواند آن را مدیریت کند.

او در ادامه گفت: با توجه به توانایی و تخصصی و دلسوزی که در چهره ربیعی نمایان است، می تواند وزیر موفقی باشد و رای بالایی آورد.

بیگدلی در پایان گفت: وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در دولت نهم و دهم اشکالالتی داشت که با حضور ربیعی روند مشخص وشفافی پیدا کرد ، قطعا حضور ربیعی در این وزارت خانه حرکت رو به جلوست.

منبع: برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: