کد خبر: ۷۳۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۲
مدیریت شعب استان سمنان :
رضاییان مدیر شعب استان سمنان بر نقش و اهمیت فعاليت هاي تبليغاتي و بازريابي در تعالي و تثبيت جايگاه و برند بانک قرض الحسنه مهرايران تاکيد کرد.
بازاریابی و تبلیغات از اولویت هاي مديريت شعب استان سمنان استبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، رضاییان در تشريح عملکرد ۴ ماهه سالجاري بيان داشت: تبليغات شايسته به منظور معرفي اولين و بزرگترين بانک تخصصي قرض الحسنه با خدمات منحصر به فرد آن به ويژه بانکداري الكترونيك مانند: افتتاح حساب و درخواست تسهيلات آنلاين، موبايل بانك و اينترنت بانك و همچنين سپرده قرض الحسنه ويژه و طرح پيوند مهرايران در قالب بانكداري اجتماعي و ... كه از منويات مديرعامل نيز مي باشد در دستور كار بازاريابي و تبليغات استان قرار دارد.
وی در رابطه با وضعیت جذب منابع شعب گفت: با اهتمام و تلاش مضاعف و شناسایی پتانسيل هاي استان و بازاريابي توسط کميته هاي صف و ستاد سعي شده تا سهم بانک قرض الحسنه مهر ايران از بازارهاي هدف افزون تر باشد تا رشد، تعالي و بالندگي بيش از پيش ميسر گردد.
رضاییان با اشاره به عملکرد استان در خصوص کنترل مصارف و مطالبات تصریح کرد: این استان با توجه به پيگيري مستمر در وصول مطالبات و برگشت منابع بانک جزء استان هاي برتر مي باشد.
همچنین، برنامه ریزی سال ۹۶ بر این اساس است که با مشارکت دادن کليه همکاران صف وستاد و با تجهيز و تخصيص بهينه منابع، تعديل نسبت مصارف به منابع معمول گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: