کد خبر: ۷۳۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۲۵۷
در سال‌های گذشته کمتر اتفاق افتاده که بازی‌های تیم‌های پرسپولیس و استقلال همزمان برگزار شود.
پرسپولیس - الاهلی همزمان با استقلال - پدیدهبه گزارش خبرداغ ، در سال‌های گذشته کمتر اتفاق افتاده که بازی‌های تیم‌های پرسپولیس و استقلال همزمان برگزار شود. البته در مواردی مثل هفته‌های آخر لیگ برتر که چاره‌ای جز برگزاری همزمان تمام بازی‌ها نیست، این اتفاق افتاده و ایرادی هم ندارد اما جدیدترین همزمانی در برگزاری بازی‌های این دو تیم مربوط به 10روز دیگر است که به نظر می‌رسد ناخواسته و نادانسته بوده و قابل تغییر هم هست.

 

پرسپولیس در روز 31 مرداد ماه از ساعت 20:30 در عمان به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت تا بازی رفت خود در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند. درست در همین روز و همین ساعت، استقلال در هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده مشهد خواهد بود. به جز این بازی، 6 بازی دیگر از هفته پنجم لیگ برتر هم تقریبا همزمان با بازی پرسپولیس در آسیا برگزار می‌شود و بهتر است سازمان لیگ با ایجاد تغییراتی در برنامه بازی‌های هفته پنجم از تداخل و همزمانی غیرضروری این بازی‌ها جلوگیری کند تا فوتبالدوستان بتوانند هر دو این بازی‌ها را به طور زنده از تلویزیون ببینند. 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: