کد خبر: ۷۳۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۱۴۸
سخنگوی فراکسیون امید سخنان نقل قول شده از رئیس دولت اصلاحات در حمایت از ادامه فعالیت ربیعی را تکذیب کرد.
سخنگوی فراکسیون امید: تکذیب حمایت رئیس دولت اصلاحات از ادامه فعالیت ربیعی / رئیس دولت اصلاحات هیچ توصیه ای در مورد ربیعی نداشته / این وام های وزارت رفاه به نمایندگان در زمان فعلی شبهه برانگیز است / رحیمی: از ربیعی در مورد این وام ها سئوال خواهیم کرد
به گزارش خبرداغ،سخنگوی فراکسیون امید سخنان نقل قول شده از رئیس دولت اصلاحات در حمایت از ادامه فعالیت ربیعی را تکذیب کرد.
 
بهرام پارسایی در گفتگو با «انتخاب» اظهار داشت: نقل قول رئیس دولت اصلاحات را یکی از اعضای فراکسیون امید عنوان کردند که ایشان بعد از آن، این مصاحبه را تکذیب کردند چراکه به اظهارات ایشان خدشه وارد شده بود.
 
وی افزود: هیئت رئیسه فراکسیون امید و کمیسیون تعامل اخیرا با آقای خاتمی ملاقات داشتند. ایشان اگر توصیه ای را لازم می دیدند، قطعا به ما می گفتند. ایشان بر حریت و ازادگی نمایندگان تاکید داشتند و خواستار توجه همگی به مصالح ملی بودند.
 
پارسایی تاکید کرد: آقای خاتمی اگر می خواستند در مورد بحث مطروحه، رسما ورود می کردند. بنابراین اعلام میکنم ایشان هیچ توصیه ای در این رابطه به ما نداشتند.
 
سخنگوی فراکسیون امید در پاسخ به سئوالی در مورد اسناد منتشره اخیر در مورد لابی گری ربیعی خاطرنشان کرد: اگر این کمک های مالی و وام ها در زمان دیگری انجام می شد، کار خوبی بود، چراکه نمایندگان ارباب رجوع دارند و می بایست به انها کمک کنند. اما اینکه الان و در بحبوحه بررسی کابینه و رای اعتماد، این اتفاق می افتد، شبهه پیش می آید.
 
رحیمی: از ربیعی در مورد اسناد منتشر شده اخیر سئوال خواهیم کرد
 
علیرضا رحیمی عضو فراکسیون امید در گفتگو با «انتخاب» از طرح سئوال از ربیعی در فراکسیون امید در مورد اسناد منتشر شده در مورد بحث اعطای وام به نمایندگان خبر داد.
 
رحیمی در پاسخ به سئوالی در مورد شایعه حمایت رئیس دولت اصلاحات از ادامه فعالیت ربیعی گفت: این موضوع صحت ندارد و این دیدار هیچ ارتباطی با بحث رای اعتماد نداشته است. آقای خاتمی به صورت مصداقی وارد بحث کابینه نشده اند و خبر موثقی در این رابطه وجود ندارد.
 
وی همچنین با اشاره به اسناد منتشر شده از لابی گری ربیعی با نمایندگان گفت: اقای ربیعی امروز در جلسه با فراکسیون امید حاضر می شوند و راجع به این اسناد از ایشان سئوال خواهد شد. نظرات متفاوتی در مورد ایشان وجود دارد و توضیحات ایشان را باید بشنویم. نظرات اقای ربیعی و پاسخ هایشان روی نظر و رای نمایندگان تاثیر خواهد گذاشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: