کد خبر: ۷۳۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۵۲
در تماس تلفنی با استانداران خراسان رضوی و گلستان انجام شد؛
معاون اول رییس‌جمهور خواستار رسیدگی هرچه بیشتر و تلاش حداکثری برای امدادرسانی به سیل‌زدگان استان‌های خراسان رضوی و گلستان شد.
تاکید جهانگیری بر رسیدگی بیشتر و تلاش حداکثری برای امدادرسانی به سیل‌زدگان

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، اسحاق جهانگیری صبح امروز در تماس تلفنی با استانداران خراسان رضوی و گلستان، گزارشی از آخرین میزان تلفات و خسارات وارده و روند امدادرسانی در مناطق سیل زده دریافت کرد و بر لزوم رسیدگی هرچه بیشتر و کمک به آسیب زدگان تاکید کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین ضمن اعلام همدردی با خانواده‌های جانباختگان و مصدومین حادثه سیل، از استانداران خراسان رضوی و گلستان خواست با بسیج همه امکانات استان، رسیدگی هرچه بیشتر به سیل‌زدگان را به طور ویژه در دستورکار خود قرار دهند و حداکثر توان نیروهای امدادی را برای یافتن مفقودین و جبران خسارات وارد شده به خصوص به زیرساخت‌ها بکار گیرند.

جاری شدن سیل در روزهای اخیر، چند استان کشور را تحت تاثیر قرار داده که به تلفات و خساراتی در استان‌های خراسان رضوی و گلستان منجر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: