کد خبر: ۷۳۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۸۶
مافی ؛
رییس کمیته شوراها و شهرداری‌های مجلس از زمان آغاز به‌کار رسمی شوراهای شهر پنجم خبر داد.

به گزارش خبرداغ ، پروانه مافی در گفت‌وگو با ایلنا، از پیگیری‌های مجلس به‌منظور آغاز به کار هرچه سریع‌تر شوراهای شهر در دوره پنجم خبر داد و گفت: با پیگیری مجلس و ابلاغ وزیر کشور، زمان آغاز فعالیت دوره پنجم شوراها رسما یک شهریور خواهد بود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس پیش از این نیز در این رابطه پیگیری‌هایی انجام داده و گفته بود: تداوم فعالیت شوراهای فعلی به هیچ وجه جایز نیست و حال که شورای نگهبان مصوبه مجلس را به تایید رسانده، لازم است دولت هرچه سریع‌تر نسبت ابلاغ و اعمال قانون جدید در موعد مقرر اقدام کند.

رییس کمیته شوراها و شهرداری‌های مجلس دقایقی پیش از صدور ابلاغیه وزارت کشور به‌منظور آغاز به‌کار شورای شهر پنجم خبر داد و گفت: با این همه پس از پیگیری‌هایی که از طریق مجلس و کمیسیون شوراها انجام شد و نیز با همکاری وزارت کشور مقرر شد که شوراهای شهر در دوره پنجم فعالیت خود را از یکم شهریورماه آغاز کنند.

ابلاغیه آغاز شورای پنجم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: