کد خبر: ۷۳۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۲۰۷
مدیر شعب استان کرمان:
سید سعید هاشمی نژاد، مدیر شعب استان کرمان از رشد ۱۱ درصدي منابع بانک قرض الحسنه مهر ايران در چهار ماهه ابتداي سال ۱۳۹۶ خبر داد.
مشتری مداری، دقت و تسریع در ارائه خدمات، عامل اصلی ارتقاي برند بانک  قرض الحسنه مهر ايران  استبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، هاشمی نژاد با اشاره به رشد ۱۱ درصدی منابع قرض الحسنه در سال جاري بيان داشت: جذب منابع و دستيابي به سهم بيشتري از بازارهاي هدف، با سرعت بيشتري در حال پيگيري است و تلاش براي بهبود عملکرد شعب استان ادامه خواهد يافت.
وی افزود: در این راستا، روزانه منابع شعب کنترل و تاکیدات لازم صورت می گيرد؛ همچنين جلسات کميته بازاريابي بطور مستمر تشکيل و برنامه ريزي لازم براي شناسايي و جذب مشتريان جديد اعم از حقيقي و حقوقي در اختيار كميته بازاريابي و روساي شعب قرار مي گيرد، تا انشاالله بتوانيم با همت و تلاش تمامي همكاران به اهداف بانك دست پيدا كنيم.
مدیر شعب استان کرمان ادامه داد: بانک قرض¬الحسنه مهرایران در بین آحاد جامعه از جایگاه ويژه اي برخوردار است و بايد با رعايت اصل مشتري مداري و تکريم ارباب رجوع در وهله اول و دقت و سرعت عمل در ارائه خدمات به حفظ و ارتقا اين ديدگاه بپردازيم.
وی همچنین در خصوص مطالبات شعب گفت: همکاران ما با در نظر گرفتن مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه، در تلاش هستند تا با پیگيري هاي مجدانه و مستمر ميزان مطالبات استان را کاهش دهند و با رعايت بهداشت اعتباري از ايجاد مطالبات جديد جلوگيري به عمل آورند.
هاشمی نژاد افزود: با اقدامات مثبت انجام شده در این حیطه توانسته ایم نسبت مطالبات استان را به ۸/۰ درصد کاهش دهيم که اين ميزان پايين تر از ميانگين مطالبات يک درصدي شعب کل كشور مي باشد.
وی با اشاره به تفاهمنامه های سال جاری اظهارداشت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵ فقره تفاهم نامه حمايتي و تعداد ۱۹ تفاهم نامه اعتبار در حساب جاري با ادارات، سازمانها و شرکتهاي حقوقي و افراد حقيقي منعقد گرديده است و با توجه به سياست اعتباري جديد، افزايش سقف تسهيلات و تاکيد مديرعامل و اعضاي هيات مديره بر جذب و افزايش مشتريان حقيقي با توجه به ماندگاري اينگونه حسابها، برنامه ريزي و تلاش همکاران به اين سمت و سو هدايت شده است.
مدیرشعب استان کرمان در خصوص پرداخت تسهیلات تکلیفی به کميته امداد و بهزيستي بيان داشت: شعب بانک قرض¬الحسنه مهرايران در اين استان عملكرد شايسته اي در راستاي پرداخت تسهيلات تكليفي به مددجويان و تحقق صد در صدي اهداف تعيين شده را داشته است.
وی در پایان تصریح کرد: حمایت مسئولين ارشد بانک و نيز تلاشهاي بي دريغ همکاران در شعب استان، جاي تقدير و تشکر دارد و انشالله بتوانيم در تمامي سطوح موجبات رشد و تعالي بانك قرض الحسنه مهر ايران را فراهم نماييم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: