کد خبر: ۷۳۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۴
هفته سوم لیگ برتر فردا و پس فردا با برگزاری 8 دیدار پیگیری می‌شود.
شب سخت پرسپولیس در تختی/ استقلال اولین 3 امتیاز و اولین گل را می‌خواهدبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان،هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشورمان پنج‌شنبه و جمعه با برگزاری 8 دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

دیدار استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز و همچنین جدال نفت تهران و پرسپولیس می‌تواند از بازی‌های جذاب این هفته باشد، البته دیدار سپاهان با تیم شگفتی‌‌ساز پارس جنوبی جم هم می‌تواند آبستن حوادث زیادی باشد.

پنج‌شنبه 19 مرداد

گسترش فولاد - سپپیدرود رشت/ ساعت 18:15 / ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

تیم‌های بدون امتیاز گسترش فولاد و سپیدرود در شرایطی مقابل هم قرار می‌گیرند که برای سر و سامان دادن به شرایط خود در جدول رده‌بندی به 3 امتیاز این دیدار احتیاج دارند. گسترش فولاد در 2 بازی گذشته خود 7 گل خورده که این مسئله می‌تواند هم زنگ خطری برای این تیم باشد و هم روزنه‌ای از امید برای سپیدرود رشت.

استقلال خوزستان - سایپا / ساعت 20:30 / ورزشگاه غدیر اهواز

هم استقلال خوزستان و هم سایپا بعد از گذشته 2 هفته از لیگ برتر 4 امتیازی هستند و این یعنی باید شاهد انجام یک دیدار نزدیک بین شاگردان ویسی و دایی باشیم. نکته اینجاست که تیمِ ویسی به دفاعی بودن و تیم دایی به هجومی بودن معروف هستند و شاید این موضوع کمک زیادی به جذاب شدن این دیدار بکند. هر 2 تیم می‌دانند 3 امتیاز بازی هفته سوم می‌تواند در پایان این هفته تیم‌شان را در بالای جدول ببینند.

نفت تهران - پرسپولیس / ساعت 20:45 / ورزشگاه تختی تهران

گل بازی‌های روز پنج‌شنبه بدون شک در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود، جایی که نفتِ عجیب درخشان رودرروی آماده‌ترین تیم ایران یعنی پرسپولیس قرار می‌گیرد. نفت با کوهی از بازیکنان سن بالا و البته پرسپولیسی و با هدایت سرمربی سابق پرسپولیس امیدوار است که بتواند از شاگردان برانکو امتیاز بگیرد.

در طرف مقابل برانکو و شاگردانش هم خوب می‌دانند در لیگ سخت ایران برای اینکه همچنان جزو تیم‌های مدعی و بالای جدولی باشند باید از سد نفت بگذرند، هرچند اگر قرار باشد بازی در چمن نه چندان مطلوب ورزشگاه تختی برگزار شود. باید دید آیا بازیکنانی مانند سیدجلال حسینی، ماهینی، احمدزاده و ربیع‌خواه به این بازی می‌رسند یا خیر.

جمعه 20 مرداد

صنعت نفت آبادان - پدیده / ساعت 20:30 / ورزشگاه تختی آبادان

فراز کمالوند و شاگردانش در همان هفته اول و جدال با استقلال نشان دادند در آبادان حریف گردن کلفتی برای تمام تیم‌های لیگ برتری هستند. در طرف مقابل هم پدیده با پیروی پرگل 4 بر صفر مقابل سپاهان مدعی به همه تیم‌ها اعلام کرد که این فصل می‌خواهد جزو مدعی‌های لیگ این فصل باشد. تقابل برزیلی‌های صنعت نفت و بازیکنان باتجربه پدیده می‌تواند جذاب باشد.

پیکان - ذوب‌آهن / ساعت 20:30 / ورزشگاه شهدای شهر قدس 

پیکان با 3 گلی که در بازی هفته پیش دریافت کرد این هشدار را به مجید جلالی داد که هم باید به فکر تقویت تیمش در دفاع باشد و هم خط حمله. در طرفی دیگر هم ذوب‌آهن بعد از پیروزی 3 گله هفته پیش نشان داد که جزو تیم‌های مدعی لیگ هفدهم خواهد بود. جدال جلالی و قلعه‌نویی بدون شک می‌تواند بر جذابیت‌های این بازی اضافه کند.

سیاه‌جامگان - فولاد خوزستان/ ساعت 20:30 / ورزشگاه ثامن مشهد

به همان اندازه‌ای که سیاه‌جامگان با کسب 4 امتیاز در 2 بازی شگفتی‌ساز بوده، فولاد خوزستان با یک امتیاز موجی از تعجب را برای هوادارانش ایجاد کرده است. شاید یکی از غیرقابل پیش‌بینی‌ترین بازی‌های هفته همین دیداری باشد که قرار است در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شود.

سپاهان - پارس جنوبی جم / ساعت 20:30 / ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان

شکست 4 بر صفر سپاهان مقابل پدیده در هفته دوم ثابت کرد در فصل جاری لیگ برتر نمی‌شود هیچ‌ تیمی را از پیش برنده دانست، در مقابل 2 پیروزی پیاپی پارس جنوبی جم در 2 هفته گذشته هم این پیام را به همه اعلام کرد که باید برای تارتار و تیمش به نشانه احترام کلاه از سر بردارند. باید دید پیروز این بازی سخت در نصف جهان چه تیمی است و آیا سپاهان به اولین پیروزی‌اش می‌رسد یا پارس جنوبی جم طعم شکست را می‌چشد.

استقلال تهران - تراکتورسازی تبریز / ساعت 21 / ورزشگاه آزادی تهران 

مطمئنا جذاب‌ترین بازی هفته را استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند. شاگردان منصوریان که رو به فوتبال «مالکانه» آورده‌اند هنوز نتوانسته‌اند پیروزی به دست بیاورند و از همه مهمتر گلی به ثمر برسانند. همین مسئله انگیزه بزرگی برای استقلالی‌ها است که تمام ناکامی‌های چند ماه گذشته را بخواهند بر سر تراکتورسازی خالی کنند.

گل‌محمدی و شاگردان جوانش هم فعلا بدون امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارند و شاید بازی این هفته با اسنقلال در ورزشگاه آزادی بتواند آغازگر روزهای خوب پرشورها در لیگ باشد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: