کد خبر: ۷۳۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۲۵۲
مسئول چینش داوران فوتسال دلیل استعفایش از این سمت را کناره‌گیری کامرانی‌فر از دپارتمان داوری اعلام کرد.
من هم می روم تا به کامرانی فر وفادار بمانمبه گزارش خبرداغ ، منوچهر نظری در خصوص اینکه گفته می‌شود از سمت خود استعفا داده است، اظهار داشت: بله، من دو روز است استعفای خودم را به اصفهانیان (رئیس کمیته داوران) داده‌ام، اما هنوز با آن موافقت نشده است. از همین جا هم از او می‌خواهم که «مردانه» با استعفای من موافقت کند. من با کامرانی‌فر به دپارتمان داوری آمدم و با او هم از این دپارتمان می‌روم. اگر بمانم معرفت بین من او شکسته می‌شود.

 

وی ادامه داد: سخت است بدون کامرانی‌فر در دپارتمان کار کنم. اگر بمانم دوستی و رفاقت چندین ساله ما از بین خواهد رفت.

 

مسئول چینش داوران فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا با کسی در این کمیته مشکل دارد، گفت: هیچ مشکلی با کسی ندارم و فقط می‌خواهم به کامرانی‌فر وفادار باشم.

 

نظری درباره اینکه چه‌ زمانی اصفهانیان پاسخ استعفای او را خواهد داد، عنوان کرد: امروز (سه‌شنبه) قرار است جلسه‌ای تشکیل شود و امیدوارم با استعفای من موافقت شود.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: