کد خبر: ۷۳۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۱۹۷
«مارکو وراتی» اعلام کرده قبل از این که نیمار انتقالش از بارسا به پاری‌سن ژرمن را قطعی کند، او برای ماندن در تیم فرانسوی تصمیمش را گرفته بوده است.
خبر بد برای هواداران بارسلونا ؛ انتقال ستاره پاری سن ژرمن به بارسلون منتفی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، مارکو وراتی بازیکن ایتالیایی تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن که پیش از این صحبت از احتمال پیوستنش به بارسلونا مطرح بود، مدعی شده قبل از رفتن نیمار به فرانسه تصمیمش را گرفته بوده که در پی‌اس‌جی بماند.

در ابتدای تابستان و با باز شدن پنجره نقل و انتقالات او شدیدا به بارسلونا نسبت داده می‎شد، اما بارسا موفق به جذبش نشد. وقتی نیمار به پی‌اس‎جی پیوست، مطبوعات اعلام کردند که قرار است به عنوان بخشی از پول قرارداد باشگاه فرانسوی وراتی را به بارسا بدهد اما خود وراتی این موضوع را رد کرد.

هافبک ایتالیایی گفت: بارسلونا؟ صحبت‎هایی بود، اما فقط در حد صحبت باقی ماند. بعد از آن صحبت‌ها دیگر مذاکره‎ای نداشتیم. در واقع من تصمیم گرفتم بمانم و همین شرایط را حفظ کنم و به خاطر تصمیمی که گرفتم خوشحال هم هستم.

او در پاسخ به این سوال که آیا موضوع پیوستن نیمار به پاری‌سن ژرمن نظرت را عوض کرده است یا نه گفت: من قبل از این که این انتقال عملی شود تصمیمم را گرفته بودم. آن زمان هرگز نمی‎دانستم که نیمار قرار است از بارسا جدا شده و به ما ملحق شود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: