کد خبر: ۷۳۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۲۰۱
نجفی برنامه خود برای اداره پایتخت را به منتخبان شورای پنجم ارائه کرد عضو شورای اسلامی شهر تهران از ارائه برنامه‌های محمدعلی نجفی برای اداره شهر تهران به شورای منتخب پنجم خبر داد.‏
با شعار به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ؛ احمدمسجدجامعی گفت : همانطور که از کاندیداهای منتخب اعضای شورای پنجم برای شهرداری تهران ‏خواسته بودیم، دکتر نجفی نیز صبح امروز برنامه‌ چهارساله خود برای اداره تهران را ارائه کرد.‏

وی افزود: این برنامه با شعار محوری « تهران: شهر امید، مشارکت و شکوفایی» تدوین شده است.‏

مسجدجامعی با بیان اینکه از نجفی برای ارائه برنامه خود در زمان اعلام شده به شورای منتخب پنجم تشکر می‌کنیم، خاطر نشان کرد: این برنامه را به همراه ‏برنامه دیگر کاندیداها به دقت مورد بررسی قرار می‌دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
نابودی ایران به قیمت آبادی تهران تاکی؟ تخریب کشور ایران و ایجاد کشور پر زرق و برق تهران با هزینه سایر نقاط ایران سابق باید هر چه زودتر خاتمه یابد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: